19-04-2007

Reacties

De laatste tijd krijg ik veel reacties. Veelal reacties die niets toevoegen, maar slechts bedoeld zijn om af te geven op iemand. Soms kan ik er nog wel met een knipoog naar kijken, maar vaak wordt er vrij ongenuanceerde taal gebruikt. Dus wil ik even iets duidelijk maken:
 
Mijn weblog is GÉÉN publiek forum!
Onthoud dat. Als je zo nodig ergens over wilt praten, doe dat dan via MSN. Dat is daarvoor bedacht. Verder levert deze weblog weinig "echte" reacties op. Daarom beloof ik jullie, trouwe lezertjes, dat er volgend "seizoen" minder artikelen komen!
 
Ewoods weblog heeft waarschijnlijk nog steeds wel meer reacties dan de mijne, ondanks dat hij bijna nooit wat schrijft. Dat moet ik misschien ook maar eens doen. Het zal dan wel stil worden in weblogland.
 
Als grap zal ik een foto plaatsen van iemand die gaat reageren:
 

1 opmerking: