23-08-2011

Wenen


Partijen

Gisteravond kwam ik thuis na tien lange dagen in Wenen te hebben vertoefd. Zin om er een verslag over te schrijven heb ik nog niet. Het zal vast heel leuk zijn om er weer een wist-je-datjes-verslag van te maken, maar ik vrees dat ik dan snel klaar ben. Het Vienna Chess Open was het eerste toernooi waarin ik een schootcomputer ter beschikking had om me mee voor te bereiden. Daar heb ik veel gebruik van gemaakt, hoewel het me qua resultaat waarschijnlijk maar weinig heeft uitgemaakt. Ik begon goed aan het toernooi en dat leverde me een aantal partijen op tegen sterke tegenstanders. Als opwarmertje voor het echte werk heb ik hieronder een aantal fragmenten van m'n partijen geselecteerd waar de lezer mee kan stoeien. Vind de beste zet!

Diagram 1: Zwart aan zet.




Diagram 2: Wit aan zet


Diagram 3: Zwart aan zet


Diagram 4: Wit aan zet


Diagram 5: Zwart aan zet


Diagram 6: Zwart aan zet


Diagram 7: Zwart aan zet


Binnenkort meer!

Gerelateerde artikelen:
Fragmenten Wenen; 27-08 2009

Geen opmerkingen:

Een reactie posten